Geoblog.pl    ajeek    Podróże    Tatry 2006    Zakopane - dolina 5 Stawów Polskich - Świstówka - Morskie Oko - Czarny Staw - Zakopane
2006

Polska, Zakopane - dolina 5 stawów Polskich - Swistówka - Morskie Oko - Czarny Staw - Zakopane

Szybkie śniadanko :)
Szybki marsz do busika. wysiadka w Palenicy. Kupno biletu do lasu ;) (wkoncu to Park Narodowy). 30 min idziemy asfaltem za wodogrzmotami Mickiewicza odbijamy na dolinę Roztoki :) droga ciągnie się między "Opalonymi" a "Wołoszynem". Dochodzimy do Wielkiej Siklawy :) Polecam :)
dolina 5 stawów - tzw. serce Tatr :) odpoczynek w schronisku i lecimy na Świstówkę :) (świetny widok na całą dolinę + Orlą Perć)
Schodzimy do Morskiego Oka. niestety dużo tam "niedzielnych turystów" Coca Cola to jest to:(
Czarny Staw pod Rysami - świetny widok na Mięguszowieckie Szczyty.
Powrót do Moka i 9 km asfaltem w dół.
Wyprawa troszkę kondycyjna ale dla ludzi :)
Powrót wieczorem do Zakopca.
Nocleg: Dom Turysty
Jedzenie: bar Smakosz na Krupówkach. zestaw obiadowy (zupa + drugie danie) - 11-12 zł. Żywiec 5 zł. żarcie wydają do godz. 17-18 jedzonko palce lizać :)